Dobra reklama kompresora olejowego

Ostatnio przyjęłam zlecenie od klienta na przygotowanie reklamy telewizyjnej na kompresor. Jak się można domyślać klientem jest firma zajmująca się produkcją kompresorów. A ja pracuję w firmie reklamowej. Stworzenie reklamy telewizyjnej nie jest trudne dla osób, które zajmują się tym całe życie, tak jak ja. Dlatego wiem czego oczekuje po nas klient.

Nakręcenie spotu reklamowego dotyczącego kompresorów

kompresor olejowy 200l tłokowyReklama jaką miałam stworzyć nie jest taką zwykła reklamą, jaką widzimy na co dzień w telewizji. W takich zwykłych reklamach widzimy ludzi, dany produkt, który jest reklamowany itp. A w tej reklamie nie być ludzi tylko sam produkt. Takie reklamy u nas fachowo nazywają się spotami. Głównym celem jest zaprezentowanie produktu z jak najlepszej strony. Kompresor olejowy 200l tłokowy jest specyficznym urządzeniem, ale niezbędnym w każdym warsztacie samochodowym. Dlatego głównym odbiorcom spotu reklamowego na kompresor mają być warsztaty samochodowe. Dlatego też ta reklama musi być bardzo prosta i jasna w przekazie. Reklama musi trwać kilka sekund więc, musimy wszystko przekazać w pigułce. Ten kompresor olejowy jest dość duży i pomarańczowy, więc tło całej reklamy musi być stonowane. Treść reklamy sami najpierw proponujemy i przekazujemy do zaakceptowania firmie zlecającej reklamę. Jak im się spodoba lub jak uwzględnimy ich poprawki to możemy zabierać się za montaż reklamy. Wszystko jest robione graficznie. Kompresor najpierw musimy sfotografować  i zrobić retusz w razie konieczności. Taki kompresor olejowy jest świetnym urządzeniem, które bardzo ułatwia pracę mechaników. Kompresor świetnia sprawdza się w pracach budowlanych, przemysłowych, warsztatach, czy na własny użytek.

Nakręcenie spotu reklamowego kompresorów nie jest trudnym zdaniem, zwłaszcza jak w tej reklamie nie mają brać udziału ludzie. Kompresory olejowe to najwyższej jakości sprzęt, który jest powszechnie użytkowany i nadaje się do każdej pracy. Jest dość prosty w obsłudze i cena też jest przystępna. Takie właśnie cechy podkreśliliśmy w reklamie.