kudowa

Wakacje z mężem w pensjonacie

Z mężem bardzo lubimy zwiedzać różne miejsca. Mama wrażenie, że byliśmy już niemal wszędzie. Lubimy jeździć za granicę a także zwiedzać rejony naszego kraju. Po prostu te wycieczki to nasza pasja i staramy się to robić jak najczęściej.

Wybraliśmy nocleg w Kudowie

kudowaKupiłam sobie niedawno nawet profesjonalny aparat i przeszłam krótki kurs tego w jaki sposób robić zdjęcia. Po prostu chcę jak najlepiej utrwalić te nasze wyprawy. Niedawno pojechaliśmy do Kudowy zdrój, to znaczy tam rozpoczęliśmy naszą wycieczką. Ale przy okazji zwiedziliśmy jeszcze kilka miejsca w pobliżu. Ta Kudowa to był także punkt gdzie postanowiliśmy, że będziemy spać. Tam pensjonaty są w naprawdę dobrej cenie także szkoda byłoby nie skorzystać. A miejsca jakie wybraliśmy do zwiedzania były naprawdę zlokalizowane w miarę blisko. Te noclegi w kudowie były naprawdę bardzo ładne. Dla mnie ważne jest to czy pokoje są aby na pewno czyste. Tu były naprawdę bardzo czyste pokoje a także bardzo czyste i wręcz pachnące świeżością łazienki. W tym pensjonacie, w którym nocowaliśmy były nawet apartamenty a to jednak nie zdarza się zbyt często. Mąż już był tu kilka razy dlatego też wiedział dokładnie co powinniśmy koniecznie zobaczyć. Mi się tam podobało wszystko. Szczególnie widoki były niezwykłe. Uważam też, że zrobiłam naprawdę dużo dobrych zdjęć. Zawsze po tym jak już wrócimy z danej wycieczki do domu to od razu zajmuje się wywołaniem zdjęć. Zawsze nie mogę doczekać się tego jak dane zdjęcie będzie wyglądało po wywołaniu. Czasem bowiem zdjęcie, na którym bardzo mi zależy lepiej wygląda na komputerze.

A czasem jest tak, że jestem zaskoczona zdjęciem po wydruku, na które wcześniej nie zwracałam szczególnej uwagi. Następnym razem pojedziemy z mężem gdzieś za granicę. Mi marzą się jakieś ciepłe kraje.

Poszukującym noclegu w Kudowie polecam stronę: www.willa-sudety.pl