sala weselna

Wesele na wakacjach

W zeszłym miesiącu byliśmy na urlopie. Czas upłynął nam przyjemnie i było mnóstwo atrakcji. Ogromne wrażenie zrobił na nas hotel, w którym mieliśmy wynajęte pokoje. Hotel bardzo nowoczesny, posiada liczne sale konferencyjne.

Sala weselna zarezerwowana dla gości

sala weselnaNa parterze tuż obok restauracji była wielka sala bankietowa, w której akurat odbywało się wesele i była huczna zabawa. Recepcjonista widząc nasze zaskoczenie i zainteresowanie powiedział, że organizacja wesela to jedna z wielu usług jakie świadczy dodatkowo hotel. Po rozpakowaniu swoich rzeczy udaliśmy się na spacer po okolicy, która była naprawdę imponująca. Lasy i jeziora otaczające okolicę dodawały jej niesamowitego uroku. Po spacerze wróciliśmy na obiad, zbliżając się do restauracji jeden z gości weselnych zapraszał nas na wesele, mimo ochoty postanowiliśmy pozostać w restauracji, ponieważ urocza sala weselna Kalisz była zarezerwowana dla gości. Wesele młodych powinno przebiegać zgodnie z tym jak sobie zaplanowali. Po obiedzie udaliśmy się na drzemkę przed wieczornymi wojażami, po drodze zauważyliśmy, że wszystkie sale konferencyjne są zajęte. Okazało się, że przyjechała bardzo duża grupa ludzi z różnych miejscowości na wszelkiego rodzaju szkolenia. Postanowiliśmy po powrocie, że jeżeli komuś z nas przypadnie organizacja wesela to na pewno weźmiemy ten hotel pod uwagę.

Miejsce jest idealne na wypoczynek, spotkanie, wesele a nawet wyjazd integracyjny. Zdjęcia jakie udało nam się zrobić podczas wakacji wywołały mnóstwo pozytywnych reakcji wszystkich znajomych.